... NBI BV ...

2.000.000

Budget beheer

388 gemeenten

die op onze hulp rekenen

212 leveranciers

waar we mee samenwerken

Jarenlange ervaring binnen ons team

Nationaal Beheer Inkoopdiensten

Een beweging vanuit het ondernemerschap

Nationaal Beheer Inkoopdiensten is een zelfstandige organisatie die door middel van deze beweging wil bijdragen aan het verbeteren van het sociale landschap, door armoede en financiële problematiek in Nederland te bestrijden. We zijn een samenwerkingsverband van verschillende ondernemers die de handen ineen hebben geslagen om huishoudens die het financieel zelf niet meer op orde hebben, te ondersteunen bij het realiseren van besparingen op uiteenlopende vaste kosten. We geloven daarbij in uitvoering van een hoog niveau en samenwerkingen op basis van vertrouwen en zorgvuldigheid.

NBI optimaliseert kostenstructuren voor huishoudens

NBI optimaliseert financiële ruimte binnen huishoudens als verlengstuk van de gemeente en/of bewindvoerder.

NBI als budgetcoach

Door jarenlange ervaring, in combinatie met een geavanceerd IT-systeem, fungeert NBI als budgetcoach voor huishoudens.

NBI levert een bijdrage aan het welzijn van huishoudens

Beter inzicht in en lagere kosten binnen een (financiële)huishouding draagt bij aan een verbetering van het gevoel van welzijn binnen een huishouding.