Afspraak maken

Een werkwijze zonder gaten

NBI verschaft particulieren, zakelijke klanten en bewindvoerders inzicht in besparingen op vaste lasten.

Meer informatie
2.000.000 euro

Budgetbeheer

388 gemeenten

Rekenen op onze hulp

212 leveranciers

Waar wij mee samenwerken

3.000 Personen

Zijn door ons geholpen

Kennismaking op locatie

De uitgangspunten voor samenwerking besproken. Bij overeenstemming worden diverse geheimhoudingsdocumenten (zoals een bewerkingsovereenkomst) ondertekend. Daarna wordt een fasering voor de uitrol met gemeente of bewindvoerder besproken en uitgevoerd.

Screening

Elk dossier wordt door ons vertrouwelijk behandeld en zorgvuldig gescreend met het oog op het behalen van financiƫle voordelen voor het desbetreffende huishouden. Daar wordt veel tijd en aandacht aan besteed, zodat wij het maximale resultaat kunnen realiseren

Het resultaat

Op basis van meerjarige contacten met leveranciers van diverse diensten, waaronder energie, verzekeringen, telefonie en internet, kunnen door schaalgrootte inkoopvoordelen worden gerealiseerd. Wij verschaffen u vrijblijvend een blauwdruk van twee situaties. Na screening van de dossiers wordt op zowel dossierniveau, als voor de totale doelgroep een rapportage opgesteld waarin de huidige situatie en de totaal te realiseren kostenbesparing op overzichtelijke wijze wordt weergegeven. Het overzicht laat op transparante wijze zien van welke keuzes het huishouden het meeste financieel profijt heeft. Slechts in uitzonderlijke gevallen is het onderbrengen bij een andere leverancier niet mogelijk.

Om elk jaar een zo optimaal mogelijke samenstelling van leveranciers te houden, verplichten wij ons om gedurende drie jaar, elk jaar de individuele dossiers op mogelijke verbetering te screenen.

Meer informatie

NBI versterkt en bouwt mee aan de ambities van gemeenten en bewindvoerders. Wilt u informatie over onze diensten? Maak dan vrijblijvend een afspraak via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op.

Maak direct een afspraak
Privacy